پازل
 
`*•. At!-T.N.T ?`*•.
Be careful !!! do not explode
شنبه 12 آذر 1390برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.

عزيزترين آدماي دنيا مثل قطعه هاي پازل میمونن،

اگه نباشن نه جاشون پرميشه نه چيزي میتونه جاشونو بگيره...




نظرات شما عزیزان:

$... مـــمـــل ...$
ساعت23:34---5 فروردين 1391

سلام دوست عزیز خسته نباشی
نوروزباستانی91 رو به شما هم وبلاگی عزیز تبریک عرض میکنم.
امیدوارم سال خوبی داشته باشین..
میدونی هدف من از این کامنت اینکه پیام تکراری رفع تکلیفی سلام وبلاگتون قشنگه و از اینجور حرفا رو نمیگم...
چون بی معنی و لوس شده اینجور کامنت ها میدونی که!
هرچند هر وبلاگی به اندازه خودش زیباست اما...اما..اما.
خب به هر حال))
راستی هم وبلاگی عزیز من هر روز وبمو آپلود یاهمون به روز رسانی میکنم و همیشه هم وبلاگ هایی که آپن رو میام نظر میدم اگر هر روزم آپ باشن با همین نوشته پیامم میام کامنت میزارم واسه حمایت بیشتر وبلاگ نویس
نه برای تعریف الکی و هیچ و پوچ که دیگه بی معنی شده
Ok?.
خب دوست من واست آرزوی موفقیت و خوشبختی روز افزون میکنم...
اگه دوست داشتی و سلیقه تون گرفت شما هم سری به وبلاگم بزنین
و انتقادات و پیشنهادات خودتون رو بهم بگین
ممنون میشم دوست من
خدانگهدار
به امید دیدارمجدد
ازطرف مدیر وبلاگ قـــــــصرکــــــــــــاغذی
مـحمد رضا صادقی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


مواظب باشين منفجـر نشين!!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 332
بازدید دیروز : 178
بازدید هفته : 541
بازدید ماه : 510
بازدید کل : 37197
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1