روزمرگی
 
`*•. At!-T.N.T ?`*•.
Be careful !!! do not explode
پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, :: 13:28 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.

سلام دوست جونام.مدت زیادی بود روزمرگی واستون ننوشته بودم.همگی خوب و خوش شاد و اینا هستین؟

این مدت 1 عالمه اتفاقای جور واجور افتاد...جاتون خالی رفتم شب یلدا مشهد.آی چسبیدااااااااااااااااااا...

خلاصه کلی مشهد بودمو بعدم باز شوت شدم تبریز.

راستی خونمو عوض کردم.الان اومدم 1 جای قینقولی جوجوهیوای این روزا دلم احساس میکنه که کاشکی میشد یکی پیدا میشد که هم من اونو دوست داشته باشم هم اون منو...اه...چرا همیشه عین معادله مجهول داره این دوست داشتنا

دوست جونام واسه 1 مساله ای خیلی دعا کنین...یه چیزی مشهد گم شده بود دعا کنین پیدا شه.

راستی دیدییییییییین...مطالب قبلیم اومدن بالاخره.اما عکساش حذف شده.

چند روز پیش تولد بابام بود و فرداش سالگردش...

تو هواپیما میخواستم این اقا بغل دستیمو خفه کنما...هی میخواست سر بحث رو وا کنه...از اخر خودمو زدم بخواب و خلاااااااااااااص

وای بچه ها امتحانامون داره شروع میشه.1 هندسه داریم یعنی دهن ادمو قشنگ صاف و صوف میکنه

دعا کنین امتحانامو خوب بدم.

این ترم بنا به دلایلی که همش رو اعصابم ورجه ورجه میکردن نتئنستم خوب درس بخونم.اما خدا رو شکر دیگه الان تو تنهایی در ارامش خالصمممممممممم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


مواظب باشين منفجـر نشين!!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 192
بازدید دیروز : 178
بازدید هفته : 401
بازدید ماه : 370
بازدید کل : 37057
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1