روزمرگی...
 
`*•. At!-T.N.T ?`*•.
Be careful !!! do not explode
جمعه 23 دی 1390برچسب:, :: 19:1 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.

هاها...سلین.حال و احوال...بقول بر و بکس اینجامون...نجورسن؟یاخچیدی؟

امروز حالم بهتر تره...دیشب خواب یکیو دیدم...حالا اگه حدس زدین کـــــــــــــــــــــی !!!؟

.

.

.

نخیـــــــــــر...حدس شما اشتباهه....20 امتیاز منفی

خوابه بابا جوووووووووونمو دیدم...

هاها...بابام اومدنش به خوابامو جیره بندی کرده حدودا هر 3-4 ماه 1 بار افتخار میدن تشریف بیارنبه همونم راضیم...دیشب آخه دلم خیلی گرفته بود.یهو به عکسش که نگاه کردم خیلی دلم شکست...کلی گریه کردم...شبش اومد تو خوابم کلی منو خندوند...قربونش شم......ایشالله به حق این اربعین همنشین حضرت ابولفضل و امام حسین باشی بابا خوشگله


هــــــــــــــــــــــــــــــــی...


خوب...راستی فردا باید شله زرد بپزم...فکر کن...واسه اولین بار تو عمرم.هرکی ازش بخوره یا روز میمیره یا شب

خوب اخه پارسال نذر کردم.فکر نمیکردم بگیره.حالا که بلطف خدا گرفته باید بپزم که امام حسین خوشش بیاد ازین به بعد نذر کردم نگه اه اه این آشپزیش خوب نیست

راستی التماس دعای مخصوص واسه فردا.دعا کنین نذر همه بگیره...از صدقه سری بقیه خدا حوائج دورو بریای من و خانوادمو اخر از همه خودمم بده...

راستی...امروز یکی از همسایه هامون مرده بود.صبح با صدای لا اله الی الله از خواب پاشدم...یهو تو همون خوابو بیداری گفتم شاید بعدی تو باشی!...

مواظب خوبیامون باشیم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


مواظب باشين منفجـر نشين!!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 144
بازدید دیروز : 178
بازدید هفته : 353
بازدید ماه : 322
بازدید کل : 37009
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1