من اينجور ادميم
 
`*•. At!-T.N.T ?`*•.
Be careful !!! do not explode
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 1:5 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.
اگه تو با من باشی چراغ خونم باشی ...
اونقدر خاموش روشنت میکنم تا بسوزی

یه همچین آدمیم من!




نظرات شما عزیزان:

هاشمی
ساعت17:47---24 بهمن 1390
سلام البته در ظاهر که بهتون نمی خوره این جور آدمی باشین چرا سعی دارین که خودتون رو خشن نشون بدین؟

امیدوارم دیگه گرفته نباشین و شاد و خوشحال به زندگیتون ادامه بدین

راستی یکی از طرفدارای وبلاگتون شدم البته یه پیشنهاد هم دارم یه خورده توی انتخاب عکساتون بیشتر دقت کنین

همیشه امام زمان رو در نظر داشته باشین و امیدوارم که یکی از یارای ایشون باشین
پاسخ: هاها ...حالا 1 ذره که خشن هستم دیگههه... نمایشگاه قرانو یادتون رفته چطوری حال اون اقاهه بنده خدا رو گرفتم...از زیر کار در روی چورمنگ .... :)))) چشم.بنده نمیدونستم شما شوهر خواهر گرامی هم تشریف میارید وبلاگ بنده.عنایت خدا میباشه که مطلب قبلیا عکساش به باد فنا رفته :)) بابا فک نکنم امام زمان منو آبدارچی گروهشونم بکنن چه برسه به یارشون...! هیهات!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


مواظب باشين منفجـر نشين!!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 178
بازدید هفته : 255
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 36911
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1