روز مرررررررررگي
 
`*•. At!-T.N.T ?`*•.
Be careful !!! do not explode
چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:ارشد,روزمرگي, :: 10:44 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام....امروز خيلي هيجانيمدوست جونااااااااااااااااااااااااام....

ديروز نتايج ارشد رو زدن....هيچكي از دوستام قبول نشدن...منم گفتم ديگه قبول نشدم ديگهبغض كردم و اما همچنان ذكرامو ميگفتم....

ظهر خسته و كوفته آمدم خونه....خواهرم با هيجان گفت بدو برو ببين چي شدههههههه!!گفتم چي ميخواستي بشه....هيچكي قبول نشده بعد من قبول شم!!!!؟

آمدم سيستمو روشن كردم...رفتم تو سايت و يهوووووووووو جييييييييييييغ زدم!!!!!!!!!

ارشد قبول شدددددددددددددددددددددددددددددم

البته بگما همش بلطف خدا بود و دعاي دوستامو تلاشاي خودم...

واي بچه ها ديروز عين روانيا دور خونه ميچرخيدم داد ميزدممممممم

دانشگاه تبريز،هنر هاي اسلاميش قبول شدم....خيلي دانشگاه خوب و معروفيه.خدا رو شكر روزانه قبول شدم

واي خيلي خوشحالم....

اينم عكس كارنامم...


عزيزاي من امروز صبح واسه نماز عيد فطر رفتم حرم پيش امام رضا جونم و ازش شونصددددددددد كيلو تشكر كردم...

حالا الان ميخوايم بريم بيرون به خانواده گرامي صور بديم....عصر بيام عكسايي هم كه امروز واستون از حرم گرفتم براتون ميزارم ببينين

اينم به قولم عمل كنين كه باز نگين T.N.T  بد قوله


اينم آرومكي گرفتم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نگار
ساعت7:05---11 شهريور 1390
عطیه عکسای خودتو بزار ببینیم

نگار
ساعت12:43---10 شهريور 1390
دورت بگردم خیلی خوشحالم به خدا.انشالله که موفق باشی گل من

خیلی دوستت دارم جیگمیل طلا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


مواظب باشين منفجـر نشين!!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 579
بازدید دیروز : 178
بازدید هفته : 788
بازدید ماه : 757
بازدید کل : 37444
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1