تقدیم به امام رضای خوبم...
 
`*•. At!-T.N.T ?`*•.
Be careful !!! do not explode
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 15:54 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.
من دست خالی آمدم ، دست من و دامان تو



سرتا به پا درد و غمم، درد من و درمان تو


تقدیم به امام رضای خوبم...انشالله این سال جدید قسمت همتون بشه برین پابوسیش...

تو هر چه خوبی من بدم ، بیهوده بر هر در زدم



آخر به این در آمدم ،باشم کنار خوان تو



من از هر دررانده ام ، من رانده ی وامانده ام



یا خوانده یا نا خوانده ام ،اکنون منم مهمان تو



پای من از ره خسته شد، بال و پرم بشکسته شد



هر در به رویم بسته شد، جز درگه احسان تو



گفتم منم در می زنم ،گفتی به تو سر می زنم


حال من گوشه نشین، با گوشه ی چشمی ببین



جز سایه ی پر مهرتان، جایی ندارم جان تو



من خدمتی ننموده ام، دانم بسی آلوده ام



اما به عمری بوده ام، چون خار در بستان تو




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


مواظب باشين منفجـر نشين!!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 178
بازدید هفته : 221
بازدید ماه : 190
بازدید کل : 36877
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1