روز مرگي...
 
`*•. At!-T.N.T ?`*•.
Be careful !!! do not explode
پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:روزمرگي, :: 23:40 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.

 

دلم به بهانه همیشگی گریست…بگذار بگرید وبداند

 

هر آنچه خواست همیشه نیست…!!!

 

سلام دوست جونام.خوبين؟جاتون خالي رفتيم ثبت نام كرديم و آمديم.ميدونين امشب همه دختر خاله ها و پسر خاله هام آمدن خونه ما فردا بريم با هم كوه.با اجازتوون انقدرم خوابم مياد كه نگو

دلم امشب شديدا گرفته.امروز رفتم حرم زيارت آقا...اما نشد زياد با امام رضا بحرفم....حرفام رو دلم موند.


 



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت16:32---26 شهريور 1390
سلام
خیلی دلم گرفته عطی جون بدجوووووووووووووووووووووووری
میدونی حال و هوای الان یادآور پارسال همین موقع هاست .......
میدونی که حالم خیلی بده دعا کن خوب بشم چون بدجوری پکرم
نمیدونم چرا از رفتنت دلم میگیره
از فکر کردن به خاطراتمون دلم میگیره
ای خداااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ا
از این همه غم رهایم کن


MAJID DEHHAFT
ساعت13:51---26 شهريور 1390
از همين الان تولدت مبارك



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


مواظب باشين منفجـر نشين!!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 590
بازدید دیروز : 178
بازدید هفته : 799
بازدید ماه : 768
بازدید کل : 37455
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1