نرو....بمون....
 
`*•. At!-T.N.T ?`*•.
Be careful !!! do not explode
سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:, :: 18:29 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.
اشکامو هدیه می کنم به جاده ی جداییمون
به التماس آخرم دو واژه ی نرو بمون
اشکامو هدیه می کنم به رفتنت بدون من
به تلخی این واقعه حادثه ی جدا شدن
اشکامو هدیه می کنم به قاب عکس روبروم
... قطره به قطره می چکم تا بشکن بغض تو گلوم
حس می کنم بی اختیار این همه عکس و یادگار
حریف رفتنت نشم میری به رسم روزگار
اشکامو هدیه می کنم به این ترانه این صدا
به این که تو اول راه قصه رسید به انتها
حس می کنم بی اختیار این همه عکس و یادگار
حریف رفتنت نشم میری به رسم روزگار


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


مواظب باشين منفجـر نشين!!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 124
بازدید دیروز : 178
بازدید هفته : 333
بازدید ماه : 302
بازدید کل : 36989
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1